Reklamacje / gwarancje
Zleceniodawca niezwłocznie po otrzymaniu towaru sprawdza otrzymany towar (ilość, usterki/braki, cech/jakości i zagawarantowania właściowości).
Braki należy reklamować w firmie MP GROUP w ciągu 7 dni od momentu otrzymania towaru w formie pisemnej( list polecony ) adnotacji.
Zleceniodawca ma obowiązek zwrotu reklamowanego towaru firmie MP GROUP celem potwierdzenia wady.
W przypadku uznanych reklamacji możemy obniżyć cenę lub dostarczyć towar wolny od wad.
W przypadku otrzymania przesyłki uszkodzonej Zamawiający ma obowiązek sporządzenia protokołu szkody podpisanego przez przewoźnika. Brak protokołu pozbawia Zleceniodawcę skutecznego dochodzenia odszkodowania.
Brak jakiejkolwiek części dostarczonego towaru nie upoważnia do reklamowania całej dostawy.
W przypadku reprodukcji kolorowych we wszystkich metodach drukowania reklamacji nie podlegają nieznaczne odchylenia od oryginału. To samo odnosi się do porównania odbitek próbnych z drukiem nakładu.
W przypadku druku na powierzonych materiałach, nie ponosimy za nie odpowiedzialności.
Za montaż reklamy firma MP GROUP nie ponosi odpowiedzialności.